Ahad, 10 Jun 2012

RINDU SOLAT TERAWIH KAT KMPP!

RINDU SOLAT TERAWIH KAT KMPP!


Assalamualaikum..kawan2 yang owesome!


I love this moment!

sEE gambar kat atas ni..cantik kan.??Aku ambik gambaq ni kat group PMC (Penang Matriculation College)
Memandangkan sekarang masih rejab,tak lama lagi sya'bban menyusul then yang dinanti2kan Ramadhan yang penuh barakah ni.Bila tengok gambar ni semua mengingatkan aku solat terawih kat  KMPP. Alahai seronok pulak bila tengok gambaq ni solat beralaskan tikar,berbumbungkan awan,ber'aircond'kan angin sempoi2 .Bak kata kawan2 aku kat kmpp.

Kadang2 tengah solat hujan,tapi 2 semua bukan alasan nak beribadah kan??Malahan kami semua bagaikan tak kisah.Seronok sangat tambah2 bacaan merdu pelajar2 lelaki KMPP,lagi la rasa sayu je.Memang ambil peluang solat ramai2 kat dataran sambil2 tu diselangi dengan tazkirah yang memang memukau.Kadang sambil dok gelak saja,ceramah yang menarik.

Tapi waktu aku hari tu dorg pasang kipas.S0,sejuk sikit even kena berhimpit pun.Aku dengan roomate aku sanggup cari port2 yang kena kipas.Rakuskah??hehehe.Mostly cam gitu la tapi kalau udah makmum kat depan tak cukup haruslah kita berganjak memenuhkan sof kan??

Btw,memang sesangat seronok.Ayuh la nanti kita penuhkan amalan terawih kita akan datang.InsyaALLAH..sama2 kita ambik peluang ni ye=0

*nak pergi kmpp nanti.rindu betul.sayasayangkmppketat3*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan